pátek 24. února 2017

Aktuálně - stravování, tréninky, blog atd

Ahojky!
Po dlouhé době tu pro vás mám takové menší shrnutí toho, jak to teď u mě leží a běží - a to co se týče nejen stravy a tréninků, ale také školy, blogu a tak :)
Starší fotka s neostříhanými vlasy :D 

STRAVA
Pokud mě sledujete na instagramu, tak můžete alespoň zhruba vědět, jak se stravuji, protože tam přidávám fotek celkem dost (alespoň snídaně, večeře + krabičky co nosím do školy). Pokud instagram nesledujete, můžete se to stejné dozvědět prostřednictvím tohoto blogu, na kterém jsem opět obnovila svou činnost.
IIFYM jedu stále a v nejbližší době nemám v plánu s ním skončit.
S reverzní dietou jsem skončila už před nějakou dobou a najela prostě na klasické přidávání - neřídila jsem se váhou, tu jsem přestala sledovat, sledovala jsem odraz v zrcadle a také jsem se řídila svými pocity. Teď už nepřidávám, protože mám energie dost. Přes létem možná budu chtít něco dát dolů, ale spíše než nějakým ubíráním na jídle bych zkusila intenzivnější tréninky + krátké intervalové tréninky a na jídle bych ubrala jen trochu. Také se budu chystat na překážkový závod, což bude také znamenat trochu změnu v trénincích (o tom níže), takže zas nechci rapidně ubírat a připravovat tělo o energii.
TRÉNINKY
Tréninky zůstávají stále stejné aka silové tréninky v posilovně.
Na konci listopadu jsem se zúčastnila překážkového běhu a mega kruhového tréninku (kde jsem zjístila, že má kondička je nulová :D). Na překážkovém běhu jsme byly dvě ženy, já na tom byla s časem lépe, takže jsme vyhrála lístek na Heroes race 2017 (něco na způsob Spartan race). Tohoto překážkového běhu se určitě chci zúčastnit, což ale pro mě znamená jednu změnu - budu muset začít pracovat na své kondičce. Někdy na jaře chci začít s běháním (uvidím, jak mi to bude vycházet časově) a když toho času moc nebude, tak alespoň přidám nějaký HIIT.

Co se například cvičení břicha týče, necvičím milion zkracovaček apod., ale snažím se hlavně soustředit na posílení středu těla. Cvičím tedy na závěsném systému, s kettlebellem apod.

Tréninky mám aktuálně rozděleny takto :
PO - volno
ÚT - nohy + lýtka
ST - záda + biceps + břicho
ČT - volno
- ramena, funkční trénink (TRX a další funkční pomůcky, zaměřený hodně silově)
SO - nohy + lýtka
NE - hrudník + triceps + břicho

FUNKČNÍ TRÉNINK 
Někdy v listopadu jsem se pomalu ale jistě začala zajímat o funkční trénink. Pořídila jsem si domů závěsný systém, koupila jsem si knihu Core trénink, absolvovala seminář o cvičení s kettlebellem, seminář dýchání-stabilita-mobilita a tím to zdaleka nekončí. Funkční pomůcky pomalu ale jistě zařazuji do svého klasického tréninku v posilovně - takže už ne jen činky, osy a stroje, ale také kettlebelly a závěsný systém (ikdyž závěsný systém a bosu už využívám trochu déle) a další. Také začínám zařazovat lekce funkčního tréninku, abych měla lepší inspiraci od zkušených trenérů a mohla se v tom lépe rozvíjet.
Vzhledem k tomu, že docházím na lekce funkčního tréninku (a sama přidávám v posilovně také cviky na funkčních pomůckách a to nejen při cvičení břicha), tak jsem aktuálně omezila cvičení břicha v posilovně na 2x týdně + ho procvičím i během zmíněných tréninků. Když ne, tak ho prostě odcvičím v posilovně 3x týdně.
Co vy, máte nějaké zkušenosti s funkčním tréninkem ? Pokud ano, nebojte se o tom napsat do komentářů :)

Srovnání, které jste mohli vidět na instagramu či na Fitness motivation CZ/SK na facebooku, kde jsem tuto fotku přidávala.

ŠKOLA
Písemky, písemky, písemky, úkoly, úkoly, úkoly. Asi všichni známe, že. V lednu toho samozřejmě bylo tak 3x více, protože se uzavíraly známky. No a teď zas další pololetí...Už chci letní prázdniny,
Hlavně nemůžu uvěřit, jak to letí. Už jsem ve třeťáku. Příští rok čtvrtý ročník a...maturita. Děsná představa...Vždyť to není tak dávno, co jsem dělala přijímačky na střední školu! :D Nebo aspoň co jsem šla první den do prváku na gympl! :D

BLOG
Na blog jsem teď pár měsíců nepřispívala a během této doby jsem zvažovala, zda se k blogování ještě vrátím. Ještě nejsem úplně rozhodnutá, jak to nakonec bude. Ráda bych se k tomu vrátila, ale někdy nejsou nápady a někdy zas není moc času. Takže budu ráda, pokud byste mi napsali nějaké návrhy článků, o které byste měli zájem, do komentářů. Budu vám za to moc vděčná :)

MYPROTEIN
A mé další články, týkající se tréninků a stravy, můžete také najít na blogu MyProtein, kde stále přispívám :) Blog určitě doporučuji pročíst, příspěvky a recepty všech blogerů jsou velice zajímavé a ze článků se můžete dozvědět nové informace :)



2 komentáře:

  1. Ja jsem moc ráda, ze jsi zpátky :) článek je super a ty vypadás skvele :) ale vážně, fakt vypadás peckove.
    Co se článku týče, nějaké inspirace na treninky, jak probihal kurz na fitness trenera, něco o těch funkčních trenincich a i nějaké psycho clanky jak si pomoct v anorexia: )

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti děkuji, Beat :) A děkuji také za nápady, něco ze zmíněného už chystám :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)