čtvrtek 29. října 2015

Střípky z kuchyně LI

Ahojky!
Ač se tomu pomalu ani nedá věřit, tak dnes přidávám článek na blog (ikdyž...ono se tomu ani nedá říkat článek :DDD).
Stejně jako jsem psala minule - prostě škola. Ne, že by toho bylo zas až tak hodně...Ale prostě když k tomu přidáte učení, pak taneční (sice jednou týdně, ale i tak mi to sežere tak 3 hodiny času), tréninky, a pak čas pro rodinu....No a když už ten čas mám, třeba večer, tak se mi nechce už nic psát. Takže opět jak jsem psala minule - raději se odreaguji ještě u nějakého seriálu (protože minulý školní rok jsem to hodně zanedbávala :D takže to musím dokoukat - konkrétně TBBT :D ).
Ale už dost keců a jdeme se podívat alespoň na tu malou hrstku fotek, kterou jsem si pro vás nachystala.


 Pohankové těstoviny z Lidlu se seitanem, paprikou a srirachou


 Nějaký žitný chléb od Penamu (aspoň myslím :DD) s pomazánkou Tataráčik (Alfa bio)



 Se začátkem školního roku jsem zase najela do svého "kašičkového režimu". Někdy si ji uvařím v hrnci, jindy ji dám jen do mikrovlnky...Ale poslední dobou tam vždy musí být kakao. A máslíčko. A pak už je to různé - banán, jablko, kaki (konečně zase začala sezóna! :)) atd...



 Fitness bageta z kauflandu, eidam, linessa pomazánka, francouzská pomazánka (alfa bio) a máslo a rajčátka (ještě za zahrady...teď už si o nich můžu nechat jen zdát...)




 Druhá večeře - vločky, kakao, protein...



 Ovesný mugcake, banán, arašídové máslo a mléčná rýže




 Asi nemusím popisovat :D



 Fazole v rajčatové omáčce z Lidlu, tataráčik pomazánka a vícezrnné croissanty




 Tousty s PB, banánem a skořicí a skořicová mléčná rýže




 Grilované rybí filé, zelenina, kuskus, sriracha



 Další mugcake...tentokrát i s proteinem...ale bohužel jsem to trochu přehnala s vodou



 Rýže, šmakoun mexiko, zelenina, sriracha




 Cereální kaiserky, tavený sýr, Linessa pomazánka, tataráčik pomazánka, rajčátka




 Bulgur se špenátem a šunkou



 Tout s PB, toust s pomazánkou z limetky a marakuje, skořicové cereálie, skořicová mléčná rýže





Tousty s PB, banánem a skořicí a jogurt s kakaem a skořicovými cereáliemi



To by bylo pro dnešek vše. Já vím, není toho mnoho...Já ještě nějaké fotky mám, nicméně to nechci dát vše do jednoho článku a pak se zase na sto let odmlčet, takže třeba příští týden vydám další střípky. Teď už ani moc jídlo nefotím z různých důvodů (hlavně jím taky pořád dokola to samé :D ).
No a samozřejmě sepíšu ještě nějaký článek, když už jsou ty prázdniny (jen ještě nevím jaký :D ).

10 komentářů:

  1. Koukám, že s časem jsme na tom stejně - jen mým "nepřítelem" není škola, ale práce ... A musím se přiznat, že jídla máš tedy hezčí než já :). A co je sriracha jsem si musela vygooglit ... Světoznámá omáčka a já o ní v životě neslyšela (no pravda, já pálivé až tak moc nemusím) - člověk se holt pořád učí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je to děs...Ale stále si myslím, že každý máme dostatek času udělat to, co opravdu udělat chceme :)
      To tedy nemám :D To se ti jen zdá :D Moje jídla jsou poslední dobou otřesná :D
      Jo, hodně lidí neví, co je to sriracha :D Já jsem dříve taky pálivé moc nemusela, ale teď jsem si to hodně oblíbila :)

      Vymazat
  2. Ahojky, můžu se zeptat, odkud jsou ty vícezrnné croissanty? Vypadají krásně :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, Lucí se ozvala :D A já jí zase závidím ty krásné kreace s jídlem :D Nee, taky si umím připravit, ale nevím čím to, prostě to od druhých vypadá tak nějak vábněji :D Těším se na další články!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že nějaké články ještě budou :D Času je fakt málo. Jo, mám to stejně....mě se taky moje jídlo vůbec nelíbí a od všech ostatních jo :D

      Vymazat
  4. Tousty s burákovým máslem a banánem je i moje oblíbená kombinace. Zajímavé je, že skořici jinak moc nemusím (vlastně ji jím akorát ve štrúdlu), ale na tomhle mi přijde super.

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno vypadá skvěle :) ! Já jsem teď taky konečně najela na období dnídání kaší,vždycky mě ráno hezky zahřeje :D !

    runeatandtravel.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji ! :)
      To je taky důvod, prč jsem na kašičky zase najela :D V létě se horká kaše jíst nedá a musela jsem si ji vžd nechat vychladnout, ale teď je to ideál :)

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)