neděle 13. září 2015

Střípky z kuchyně L

Ahojky!
Lucie si konečně vzpomněla, že má blog a že jí to trvalo, a tak vám dnes přináší Střípky z kuchyně !
No, nebudu se vymlouvat na to, že jsem neměla na blog čas.
Měla jsem fůru času, ale prostě se mi nechtělo :D
Raději jsem dala přednost seriálům a tak :D No co, musím být upřímná :D
Takže to by byl důvod mé neaktivity a nyní se vrhneme na fotky ! :)


 Grahamové těstoviny s cottage a špenátem




 Ovesná kaše se skořicí, šmakounem, maple mysyrup a arašídové máslo



 Cereální kaiserky, Madeland fitness, AlfaBio francouzská pomazánka, domácí rajčátka 



 Tvaroh s Lotus sušenkovou pomazánkou




 Francouzské tousty s jogurtem, borůvkami, hořkou čokoládou a arašídovým máslem a čiroková kaše s banánem, hroznovým vínem, borůvkami a maple mysyrup




 Lívance s lotus pomazánkou a kakaem




 Součást potréninkového oběda - ovesná kaše se šmakounem, hroznovým vínem, skořicí a mysyrup




 Lívance s borůvkami, banánem, arašídovým máslem a mysyrup a banánový termix




 Lívance zblízka :D



Oběd po tréninku - celozrnné těstoviny s tuňákem, zeleninou a nivou a ovesná kaše se šmakounem, skořicí, banánem a mysyrup




 Grilované kuřecí a pečená dýně se srirachou




Oběd část jedna - rýže s přírodním shmakym, fazolemi, mrkví a srirachou


Oběd část dvě - ovesná kaše s hroznovým vínem, šmakounem, chia semínky, skořicí a mysyrup








 Lívance ze směsi na palačinky od MyProtein, arašídové máslo, šmakouní krém a kakaový termix




 Křidélka na zelí s bramborem




 Oběd část první - pohankové nudle z Lidlu s tempehem, zeleninou a srirachou



 Oběd část druhá - ovesná kaše s kakaem (které do ní cpu teď pořád :D ), hroznovým vínem a mysyrup



 Když nemám jako nightsnack tvaroh, tak to musí být jedině ovesný mugcake - s proteinem (někdy bez), hořkou čokoládou, sladkou pomazánkou (Crema nebo arašídové máslo, Lotus pomazánka už není :D ) a někdy i s kakaem :)



 Oběd část 1 - rýže, shmaky, fazole, sriracha :D


 Oběd část 2 - ovesná kaše s kakaem, šmakounem a mysyrupem



 Snídaně před školou aka nechce se mi nic chystat a raději si déle pospím :D Už ani nevím, co to je...ale myslím, že to byl tvaroh s jogurtem, cookie crisp cereálie, banán a arašídové máslo :D



 Večeře po tréninku - cereální kaiserky, eidam, Alfabio Tataráčik pomazánka, rajčátka a ovesná kaše s kakaem a mysyrup



 Snídaně před školou aka něco málo se mi připravit chce :D Ovesná kaše s kakaem, banánem, mysyrupem a arašídovým máslem




 Obídek od mamky :) Jáhly se sójovým masem a zeleninou



 Večeře - cereální kaiserky, fazole v rajčatové omáčce z Lidlu a tataráčik pomazánka






Večeře - Sójové rohlíky, Albert veggie pomazánka, šunka a jáhlová kaše se šmakounem, skořicí a mysyrup





 Kaše zblízka :D



 Oběd po tréninku - rýže se šmakounem mexiko a kečupem a jáhlová kaše se skořicí, banánem a mysyrup



 Oběd, který vařila mamka :) - hnědá rýže (ikdyž to tak nevypadá :D ) se sójovou čínou :)




 Cuketové wafle s banánem a arašídovým máslem




 Přírodní shmaky s rýží, paprikou a srirachou




 Ovesná kaše s kakaem, vejcem, banánem, mysyrup a arašídové máslo




 Cereální kaiserky, francouzská pomazánka, rajčátka a paprika, šmakoun mexiko



 Tousty s arašídovým máslem, banánem a skořicí, tvaroh s flavdrops a Jogobella




 Celozrnné těstoviny s tuňákem, zeleninou a nivou



 Tousty s arašídovým máslem a banánem a jogurt s flavdrops



Oběd část první - Pečené batáty, grilované kuřecí a sriracha



 Oběd část druhá - ovesná kaše s kakaem, ostružinami, mysyrup



Doufám, že se vám dnešní díl alespoň trochu líbil :) Fotek jsem měla mnohem více, ale hodně jich bylo vážně nekvalitných a nebo strašných, že jsem je prostě zveřejnit nemohla :D Což by mohlo platit i o těch, které vidíte výše...Ale to bych tady pak nemohla dát vůbec nic :D
Nicméně na další střípky si budete muset zase nějakou chvíli počkat :) Ale nebojte, když mě chytne nálada, tak napíšu nějaký článek o tom, jak se mi daří i IIFYM :)
Ovšem pokud máte nějaké další nápady na články, neváhejte a napište mi je do komentářů - vřele je uvítám ! :)
Jo, a také budu ráda, když mi do komentářů napíšete nějakou motivační hudbu do posilovny ! Až doteď jsem poslouchala rádio, ale rozhodla jsem se, že si tam začnu nosit MP3, protože mě hudba víc nakopne :)
A jak vůbec přežíváte školu ? Už by to zase chtělo volno, že ? :D
Tak se mějte!
Vaše L* :)





16 komentářů:

  1. Mňam.. Plno dobrého jídla ;)
    Super článek!

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  2. Zase super inspirace ,můžu se tě zeptat jak děláš kaši s vajíčkem/bílky :) ?
    Prázdniny mi hodně chybí :D , do školy se donutím jít snad jen kvůli kamarádům, jazykům ,těláku a zemáku :D ale nedokážu si představit jak na tom gymplu ještě (necelých :D) 6 let vydržím :D !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No těsně před tím, než chci už kaši dát do talíře, tam dám vejce/bílek a pořádně míchám :D :) Tak to já se do školy těším akorát na pár přátel :D

      Vymazat
  3. Slušná nálož fotek.
    Arašídové máslo a banán je i moje oblíbená kombinace. Já to nejraději na slunečnicovém chlebu z Lidlu. Taky si to sypeš skořicí nebo se mi to zdá?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, skořici si tam dávám :) Teda když si na ni vzpomenu :D A nejraději to mám na toustovém chlebu :) Ale taky z Lidlu ! :D

      Vymazat
  4. Mňam ten french toast vyzerá skvelo :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. co je to ta sriracha ?

    OdpovědětVymazat
  6. Luciee, to jsou zase nádhery!! :) Jak si děláš prosím tě ty toasty? Z té první fotky jsem na ně dostala úplnou chuť (a ano, to jsem se před chvílí nacpala na večeři aká fitnesáci mají neutišitelný neustálý hlad! :D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No rozmíchala jsem si vajíčko s trochou vanilkového sójového mléka, obalila v něm tousty a opekla nasucho na pánvičce :) A děkuji :) Jojo, fitnessáci by pořád žrali :D

      Vymazat
  7. taky mám teď éru kaše s kakaem!
    jinak, Šmakouna dáváš do kaše neochuceného? není to tam pak takové "zvláštní"? hrozně se bojím to zkusit :)
    ostružiny kupuješ mražené, nebo jsi měla ještě čerstvé?
    na článek o IIFYM se těším:)
    btw, někdy příští týden se chystám na blog napsat playlist, co poslouchám v posilce, třeba Tě inspiruji :) co Tě nakopává nejvíc? disco hudba, moderní hity, rock? ..
    jinak školu nezávidíím, já jdu až v pondělí naštěstí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, dávám tam ochuceného (hlavně meruňkového, ještě jsem měla zásoby z akce z Kauflandu :D ) :) Toho neochuceného bych tam nikdy nedala :D
      Ostružiny jsem si poctivě natrhala a dala zamrazit :D Sice je mám na zimu, ať pak nemusím nic kupovat, ale neodolám a s takovou si ty zásoby sežeru ještě než ta zima bude :D
      Super, tak na playlist se těším ! V posilovně mě asi nejvíce nakopává ta disco hudba no :)
      Já si tu školu taky nezávidím :DDDD

      Vymazat
  8. Páni, to je hotová luxusní přehlídka! Strašně moc mě zaujal šmakoun v ovesné kaši - musím vyzkoušet :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Ale do kaše jedině sladkého šmakouna ! :) :D

      Vymazat
  9. Pecka článek!:) Jediné minus - mám z toho hlad..:D .. Můžu se zeptat, z kolika gramů vloček si děláš kaši?:) ..Když mám refeed, dávám kolem 110 g a přijde mi to hrozně moc..:D (ale sním to a jedla bych klidně ještě..:D)
    Měj se pěkně, těším se na další článek:))

    http://lunetka-biebs.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)