neděle 22. ledna 2017

Návrat k blogování & shrnutí roku 2016

Ahojky!

Tak se vám po dlouhé době ozývám.
V první řadě bych se chtěla omluvit, že jsem se za ty skoro čtyři měsíce neozvala vůbec a ani to nijak neodůvodnila - ať už tady na blogu, nebo na instagramu (kde jsem však stále aktivní). Chtěla jsem si tak nějak srovnat v hlavě, zda chci s blogem i nadále pokračovat...A nakonec jsem se rozhodla, že ano. Sice jsem před pár měsíci nepřidávala žádné zajímavé články, ale i tak mi blogování chybí a chtěla bych se k němu opět vrátit a být na blogu více aktivní. Budu tedy ráda, pokud mi do komentářů napíšete nápady na články, které byste si rádi přečetli :)

A abychom nezůstali jen u krátkého odstavce o návratu, připravila jsem si rovnou krátký článek - takové menší shrnutí mého roku 2016.


 Změna fitness centra

Začalo to celkem "nevinně" - na konci února to vypadalo, že majitel mé bývalé posilovny přestal prodávat pernamentky, a tak jsem přešla do jiného fitka. Moc se mi tam tehdy nelíbilo, protože jsem byla zvyklá na malé fitko a jiné lidi a po měsíci jsem se tedy zkusila vrátit. Permice mi byla prodána, ale po měsíci se to celé opakovalo. Tentokrát mi to přišlo divné, stejně tak rodičům. Nakonec z toho vyplynulo něco trochu nečekaného - permice neměla být prodána jen mě z osobních důvodů majitele. Byl to taťkův kámoš, znal se s ním dost dlouho. Já jsem byla tedy nucena fitko změnit natrvalo, ale vydala jsem se do starého zjístit si ten jeho osobní důvod. Ten jsem se bohužel nedozvěděla a jediné, co mi tehdy pořád opakoval, je to, ať vypadnu a že on mi nemá co vysvětlovat. Taťka změnil fitko samozřejmě taky.
První zmíňka o této změna TADY
Aktualizace po třech měsících TADY

A jak je to nyní ?

Už je to skoro 10 měsíců, co do nového fitka chodím a už tam jsem opravdu jako doma. Lidi tam jsou strašně fajn (neříkám, že všichni, ale to tak je všude, že) a se spoustou si tam moc ráda pokecám. Neměnila bych...už se z nich stala moje nová rodina. Mrzí mě, že jsem ztratila některé osoby ze starého fitka, ale nedá se nic dělat...osud mě zavál jinam.
A fitko samotné je taky moc super, více místa, strojů, pomůcek... a tak :)

Začátek spolupráce s MyProtein

 V roce 2016 jsem také začala psát články pro MyProtein. Zpočátku jsem nevěřila, že mi to vyjde, ale nakonec to vyšlo a já jsem za to moc šťastná. Je pro mě čest, že mohu spolupracovat s takovou firmou.

Rok s flexibilní dietou 

V srpnu to byl přesně rok, co jsem začala s flexibilní dietou. Článek na toto "výročí" jsem nevydala, každopádně chystám alespoň teda článek po 18 měsících s IIFYM :D

Kurz fitness instuktora

V létě jsem absolvovala kurz fitness insturtora na akademii Ronnie v Praze. Jednalo se o intenzivní letní kurz, který trval 13 dní vkuse bez přestávky. Po měsíci mě čekaly zkoušky, na které jsem se pilně učila a naštěstí je úspěšně složila.
Vím, že už jsem článek o kurzu slíbila dávno, ale nebojte, už je sepsaný a brzy se na blogu objeví.

Organizace Grand Prix Pepa Opava

Díky tomu, že jsem začala chodit do Fitness Pepa, se mi naskytla také skvělá možnost být organizátorem GP Pepa Opava. Na tyto závody jsem se chtěla jít podívat jako divák, ale byla jsem oslovena trenérem ve fitku, jestli bych tam nechtěla jít pomáhat...a já do toho s chutí šla. Byl to hned jiný pohled na závody - chodit mezi závodníkama. Ještě s jednou holčinou jsem měla na starost šatny závodnic. Byly to super strávené dny - ještě pár dní předtím jsme strávili přípravou a pak to vypuklo, no a po soutěži následoval skvělý raut, kde jsme si všichni nacpali pupky :D Zpočátku jsem myslela, že mě budou nejvíce zajímat závodníci, když se tam mezi něma budu pohybovat...ale víte co ? Já nakonec byla nejvíce ráda za to, že jsme měla možnost lépe poznat některé lidi z našeho fitka, kteří na GP Pepa pomáhali také. Byla to skvělá akce a moc se těším na další ročník.


Plány do roku 2017

Novoroční předsevzetí ani nic podobného si nedávám. Proč začínat s něčím od nového roku, od prvního dne v měsíci nebo třeba od pondělka ? Když něco chci opravdu změnit, tak s tím začnu hned. Každý den přeci máme šanci na změnu, nový začátek...
Já si zkrátku půjdu i nadále za svými sny, budu dělat to, co mě baví a naplňuje a dělá šťastnou a (ač to bude znít asi sobecky), nebudu se ohlížet na to, co i o tom myslí ostatní :) Protože každý si žijeme svůj život podle svých představ, nežijeme životy druhých přeci.
Pokud však s něčím plánujete začít proto, že je nový rok, tak s tím začněte a pracujte na tom a rozhodně se od toho neopouštějte - dříve či později byste toho totiž litovali.

 Fotka asi z prosince, ale tak snad to nevadí :D Minimálně na  instagram se teď budu snažit přidávat své fotky častěji :D


PS: Článek jsem vydala později, než jsem původně plánovala. Znáte to - konec pololetí, uzavírání známek, testy a tak... :D

INSTAGRAM

MYPROTEIN INSTAGRAM / MYPROTEIN BLOG

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)