úterý 27. června 2017

Instagramová inspirace - trénink

Ahojky!
Dnes mám pro vás připraven článek s několika instagramovými profily, ze kterých beru občas inspiraci, když si tvořím nový tréninkový plán :)

https://www.instagram.com/hannaoeberg/
Hannu sleduji nejvíce ze všech zahraničních instagramových účtů, které ve sledování mám. Je mi moc sympatická a její příspěvky mám moc ráda. Líbí se mi její postava a příspěvky, které přidává. Na instagram přidává útržky ze svých tréninků a na svůj YT kanál pak občas přidá i celý trénink (a kromě toho také další videa). Myslím, že co se týče tréninku, tak je to dobrá inspirace, protože ty tréninky mají (aspoň dle mého názoru) hlavu a patu a nejsou to žádné nesmyslné cviky, které fitnessky občas vymýšlejí (nejspíš jen proto, aby byly zajímavé).


Katy už videa bohužel nepřidává a cviky se na videích také opakují, ale i tak ji beru jako jednu z největších inspirací. Cviky jsou super, má krásnou postavu a navíc na vlastním instagramu má i krásné fotky :) 

Po Katy další sympatická dívka, také ji ráda sleduji - super inspirace na cvičení (nejen s činkami a na strojích).

 Trocha inspirace, ikdyž pro mě osobně ne tak moc - některé cviky mi příjdou trochu ujeté, například dřepy v multipressu, kdy máte osu na jednom rameni...Není jediná, která tento cvik dělá samozřejmě, ale mně osobně už to příjde prostě ujeté...

https://www.instagram.com/faithlfit/ 
Na instagramu této holčiny najdete spoustu tréninkové inspirace, skoro každý její příspěvek je útržkem z tréninku nebo zkrátka nějakého tipu na trénink, a to je důvod, proč ji tak ráda sleduji :) Protože nevím kdo může mít pořád nervy sledovat, jak některé holky přidávají jen zadky atd.

Další inspirace, tentokrát holčina, která přidává i to, co jí (ikdyž...já bych se z toho nenajedla :D). Sice mě trochu štvou některé typy fotek, které přidává, ale občas přidává i zajímavá videa, tak ji stále sleduji :)

Dvě holčiny, které přidávají tréninková videa na inspiraci. Také to vůbec není špatné :)

Další holčina, která dře a její videa jsou vážně super. 

Další super inspirace, Tamara občas přidá také nějakou fotku svého jídla, stojí za to začít ji sledovat. Oceňuji na ní, že také využívá i něco jiného než činky a stroje :)

https://www.instagram.com/linnjacobsson/
Linn přidává občas nějaká tréninková videa, opět celkem originální, ale zase nic přehnaného, kdy byste si říkali, co to sakra vymýšlí.

https://www.instagram.com/alexia_clark/
Alexiu sleduji teprve pár dní, ale její instagram jsem si oblíbila hned, když jsem jej našla. No ještě aby ne,  když přidává tolik příspěvků s inspirací na trénink :) 

A pokud nechcete čekat, až zveřejní nějaké video konkrétní osůbka, můžete mrknout například na instagramové účty uvedené níže. Některé dívky pod daným hahstagem zveřejní video a zmíněné účty ho pak třeba zveřejní. Objevují se tam také 





Kde berete inspiraci na tréninky vy ?
Já osobně neměním celý tréninkový plán, jsou cviky, které vždy v tréninku své místo mají (základy jako dřep, mrtvý tah, bench press, shyby apod.). Tyto mám v plánu opravdu vždy. Pak tam mám další cviky, které obměňuji, nebo alespoň změním jejich pořadí či způsob provedení (např. u legpressu - jednou jedu široké postavení chodidel, jednou úzké, u nějakých tlaků na prsa šikmá lavice, jindy rovná...pak je to samozřejmě zaměřeno na ty svaly trochu jinak a podle toho se odvíjí další cviky v tréninku).
  Koneckonců na toto téma si brzy budete moci přečíst článek na MyProtein :) 
A nutno dodat, že inspiraci neberu jen na netu, ale také ve fitku. Najde se tam pár lidí, kteří občas přijdou s něčím novým a pak to samozřejmě hodně lidí začne dělat taky :D

PS: Omlouvám se, že fotky mám jen u Hanny, ale u ostatních holčin jsem buď nenašla nějakou normální fotku, nebo jsem nenašla žádnou a z instagramu fotky stahovat neumím :D Takže vám snad bude stačit, když si jejich instagramy rozkliknete a tam uvidíte fotek spoustu :D

INSTAGRAM

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)