úterý 14. března 2017

Botanic - Maca peruánská (recenze)

Ahojky!
Dnes jsem si pro vás připravila recenzi na Macu peruánskou, kterou jsem dostala k otestování v rámci spolupráce s firmou Botanic, které tímto moc děkuji.


Maca peruánská

Maca peruánská je léčivá rostlina, která se pěstuje v náhorních plošinách Andách Peru a Bolívie. Staré národy ji používaly jako běžnou součást potravy.  
Maca patří mezi nejvýživnější, nejodolnější a nejvýše pěstované rostliny na světě. Je využívaná zejména v podobě prášku k posílení organismu, získání duševní svěžesti a fyzické síly.
Sušená maca obsahuje přibližně 59 % sacharidů, 8,5 % vlákniny a přes 10 % bílkovin.
Dále obsahuje vitamíny A, B1, B2, B6, C a E, stopové prvky jako železo, vápník, měď, zinek, hořčík, draslík a sodík, jód, velké množství aminokyselin, mastných kyselin (kyselina linolenová, palmitinová, oleinová, laurová, stearová), zastoupeny jsou steroly (kampesterol, stigmasterol, beta-sitosterol), třísloviny, saponiny, terpenoidy, biologicky aktivní aromatické isothiokyanáty (benzyl isothiokyanát, p-methoxybenzyl isothiokyanát), bílkovinu, uhlovodany a vlákninu.

Účinky:

  • podporuje růst svalové hmoty
  • zrychluje regeneraci svalů
  • zvyšuje funkci imunitního systému
  • působí proti duševní vyčerpanosti a stresu
  • podporuje myšlení, paměť a koncentraci
  • zvyšuje sílu a vytrvalost
  • přírodní afrodisiakum
  • superpotravina
  • kladně působí na prostatu 
  • používá se také jako imunostimulant, při anémii, tuberkulóze, menstruačních nepravidelnostech, symptomech menopauzy, rakovině žaludku, neplodnost

Vlastní zkušenost 

Začala jsem ji používat zhruba před měsícem a půl. Během té doby jsem byla nachlazená a fyzicky oslabená. Navíc jsem byla vyčerpaná také po stránce psychické a měla jsem navíc problémy s koncentrací. Jakmile jsem začala macu používat, pocítila jsem hned po pár dnech příval energii, maca mě hodně probrala. Byla jsem více energická, což jsem pocítila nejen při tréninku, ale také v průběhu celého dne během každodenních činností. Celkově jsem se cítila více v pohodě, tolik jsem se nestresovala a začala se opět lépe soustředit.
Chuťově je maca nasládlá, míchala jsem ji s čistou vodou. Dávkovala jsem ji ráno po snídani v množství uvedeném na obale.

Co vy ? Máte taky zkušenost s Macou peruánskou ? Pokud ano, napište mi o své zkušenosti do komentářů :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)